پایگاه خبری تفرش:

امام جمعه/ دری نجف ابادی

 نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه دولت یازدهم تاکنون به تعهدات خود پایبند بوده گفت: دولت تدبیر و امید در راستای تعهدات خود به خوبی گام برداشته که باید به آن فرصت داده شود تا بتواند به تعهدات نیمه کاره خود نیز عمل کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری ‌نجف‌آبادی پیش از ظهر امروز در چهل و پنجمین کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان مرکزی در شهرستان تفرش با اشاره به اینکه در حال حاضر تحریم‌ها فشارهای زیادی را بر مردم اعمال کرده اظهار کرد: در این راستا و مرتفع کردن مشکلات این بخش در مذاکرات نباید به تمامی خواسته‌های طرف مقابل پاسخ مثبت داد.

وی افزود:مدیران و مسئولان در مقابل مردم و جامعه مسئول هستند و باید در رفع مشکلات کشور گام بردارند و رضایت مردم را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: مسئولیت تمامی افراد در دستگاه‌های اجرایی و نهادها از بعد فردی خارج شده و جنبه عمومی پیدا کرده و باید در این راستا به منافع عمومی توجه ویژه شود و افراد به درستی و با رضایت خداوند به انجام امور بپردازند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه افراد باید در آخرت پاسخگو باشند گفت: کسانی که مسئولیت بخشی را به عهده دارند باید با هوشیاری بیشتری به ارائه خدمات به مردم بپردازند و به درستی به وظایف خود عمل کنند تا بتوانند در قیامت سربلند باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: وضعیت تخصیص بودجه در استان مرکزی مطلوب نیست و باید با اولویت بندی طرح‌ها خود را برای برنامه ششم آماده کنیم.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه تاکنون نتیجه مذاکرات مشخص نشده گفت: کشور باید با هوشیاری حرکت کند و نباید اجازه دهد تحریم ها سبب تن دادن به خواسته‌های کشورهای مقابل شود.

وی افزود: باید مطالبات ملت ایران مورد توجه قرار گیرد و تحریم ها علیه ایران لغو شود که این مهم بزرگ ترین ظلم به ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: در کشور باید برنامه ریزی شود و مسئولان نباید با تبلیغات کذایی برنامه 2 سال آینده را تدوین کنند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه دولت یازدهم تاکنون به تعهدات خود پایبند بوده گفت: دولت تدبیر و امید در راستای تعهدات خود به خوبی گام برداشته که باید به آن فرصت داده شود تا بتواند به تعهدات نیمه کاره خود نیز عمل کند.

وی افزود: یارانه ها بار سنگین مالی را بر دوش دولت گذاشته که باید مردم را در این زمینه توجیه کرد ومدیران و مسئولان باید در چارچوب قانون اساسی حرکت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: در تکمیل پروژه های عمرانی باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود و باید در راستای بهبود وضعیت اقتصادی تفرش باید صندوق اعتباری و مالی با حضور مردم تاسیس شود.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه باید از تمامی ظرفیت‌ها برای رشد، توسعه و پیشرفت استان استفاده شود گفت:  مردم باید با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در کشور گام برداشت تا بتوان با یک عزم ملی و مدیریت جهادی پیشرفت کنیم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 14:56 | نویسنده : میثم اله وردی |